luni, 6 septembrie 2010

Secrete :>

Nu, nu o sa-mi marturisesc cel mai adanc si mai ascuns secret al meu sau ceva =))
Desi o sa marturisesc un secret :>
Introducere:
Mult lume cica ma invidiaza pentru gene lungi. Thanx de compliment :))
Si eu am remarcat ca mi s-au lungit si au devenit mai stufoase dupa ce am pus in aplicare un mic secret....
De ce ai nevoie pentru a-ti lungi genele?
Simplu: Un betisor d-ala de scobit in ureche [preferabil, nefolosit =)). Ce scarboasa sunt la ora asta!!] si un pic de ulei de ricin... Se inmoaie betisorul in ulei, se inlatura excesul de "gatul" flaconului si apoi se aplica ca un rimel :). Nu folositi mult! Ca dupaia curge uleiul pe pleoapa si e naspa...
Genele se vor lungi si vor deveni mai stufoase cu timpul ;). Nici nu veti realiza cum cresc.. Dar vor creste, garantez :)). Mie una mi-au crescut cu [estimez eu] jumate de contimetru, poate trei sferturi [nu realizezi pentru ca-s curbate, daca erau drepte se vedea mai bine].
De asemenea, cica [zic cica pentru ca eu nu am incercat] pentru sprancene rare, cu ulei de ricin devin stufoase... Daca a mers cu genele, eu zic ca merge si cu sprancenele.. Dar nu am experimentat :D
Sper ca v-am fost de folos >:D<
Si daca sunt baieti care din greseala au intrat pe blogu' meu... Sorry ca v-am plictisit =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu