vineri, 3 septembrie 2010

Vine scoala :-ss. 9 zile ramase :-ss

Aoleoooo! :((.
Tre' sa ma apuc sa scriu :((.
Mii de rezumate :((.
Pentru cei care vor sa se sperie, ce avem de citit, fac o lista la sfarsit...
Oricum.. o sa vina scoala...
Ma asteapta clasa a 7-a.....
Intr-un fel e fain... Fac chimie [nu stiu ce e cu mine si chimia dar.. mereu a existat o chimie intre noi :)). [ma apuca la anumite ore]. Pe bune, asteptam cu nerabdare sa fac chimie...]... Deci una bucata prof[a] nou[a]. Mai avem inca un prof nou/ o profa noua: mate. Vechiul prof s-a pensionat.. Serios vorbesc, oricat il injuram pe la spate, cre' ca o sa ne fie dor de el >:D<. De orele de matematica in care nu faceam nimic, doar ne povestea el [rare. Dar placute!]. Oooooof, Tony, we'll miss you! [Tony vine de la Anton :D. Anton Oancia, vechiul prof.].
Mai am si alte surpize: Oare diriga chiar ne lasa si "primim alta diriga" sau numa gura e de ea [ass usual...]. Pe bune, se lauda ca ''de la anu' nu mai sunt diriga voastra!"... Poate avem noroc [-o<. Nu pe bune, lumea zice ca e de treaba.. Aham :-@. Stai sa faci o ora cu ea.. Sau mai grav, s-o ai diriga... ~X(.
Mai am si alte surprize: diriga/dirigul si profii lu' frate-miu. Ca a intrat si el la Mesota... Si acum, pandesc site-ul, sa vad pe cine are dirig[a]. Poate-l/-o stiu... Ar avea noroc sa ii stiu dirigu'/ga. Ca m-am pus bine cu profii :). Deci el are un avantaj :P.
Buuun... Cum nu mai stiu ce sa scriu, pun lista aia cu lecturi:
Dar cum e seara [yeah right. noapte, baaa! :))] si frate-miu doarme langa mine [sunt la bunici. Si aici nu avem camere separate] si nu pot aprinde lumina, nu pot citi si scrie lecturile :P.
Dar mi-a venit o idee! :).
La un moment dat, un coleg m-a rugat sa-i dau lista de rezumate.. Si eu cum imi salvez arhiva de mess, am lista in arhiva :P.
Numa' un pic, sa caut :)
La inceput sunt chestii d-astea "soft":)). Nuvele si balade si d-astea.. Pana la punctul 9 :P.
1] Monastirea Argesului
2] Pasa Hassan- George Cosbuc
3]Dan, capitan de plai-Vasile Alecsandri
4]Povestea vorbei- Anton Pann
5]Iapa lui vode- Mihail Sadoveanu
6]Hagi Tudose- Barbu Stefanescu Delavrancea [mai greu ii citesti lu' asta numele decat citesti nuvela in sine :P]
7]Doua loturi- I.L. Caragiale
8]Moartea Caprioarei- Lucian Blaga
9]Lumina lina- Lucian Blaga
10]Doi ani de vacanta- Jules Verne
11]Calatoriile lui Gulliver- Jonathan Swift
12]Robinson Crusoe [de nu mai stiu cine...]
13]Zece negri mititei- Aghata Christie [:x :x :x]
14]David Copperfield- Charles Darwin
15]Gargantua si Pantagraul
16]Buna dimineata, baieti! - Grigore Bejenaru
17]Cismigiul & Co.- Grigore Bejenaru
18]Insula misterioasa- Jules Verne
19]Comoara din insula- Robert Stevenson
20]Amintiri din copilarie- Ion Creanga [again?! Am mai citit-o de 10 ori...]
21]Elevul Dima dintr-a saptea- Mihail Drumes [Ce faina a fost cartea asta :x. Asa de mult mi-a placut! Dupa cartea asta m-am "indragostit" de cartile lui Drumes...]
22] Intamplati din gradina mea- Ana Blandiana [e un volum de poezii X_X]
That's it, people... Acu' plangeti-mi de mila :))
Bye :-h >:D< :* :X

3 comentarii:

  1. :O mama cat ai d citit :))
    daca vrei la unele pot sa.ti dau eu rezumatu k le am d anu trecut(trec clasa a 8.a :-SS)
    sau mai simplu si rapid ia.le d p net eu asa fac mereu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am linkuri sa le iau de pe net.. Da' nu am rabdare sa le copiez :)).
    Daca le ai in calculator, ti-as fi extra recunoscatoare sa mi le dai.. Ca nu sunt ca pe net, mai e cate ceva schimabt.. si stiu ca pot copia direc :D.
    Si mersi de oferta! >:D<
    Succes intr-a 8a >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. nu le am in calculator :[ le am scrise p un caiet si nu snt toate p care le ai u acolo, mai snt si cateva in plus fata d lista ta :[

    RăspundețiȘtergere