luni, 13 septembrie 2010

Am supravietuit primei zi de scoalaaaa!! <:-P

Scroll daca n-ai chef.. Eu scriu numa' ca sa scriu, nu ca ma astept sa citeasca cineva :-j

Azi am fost la scoala, ca toti copchii din Romanica [sau nu XD]
Oricum....
Cum a fost?
Aweful >.<
La 9:30 trebiua sa fim acolo [si se plang aia care aveau azi de la 12 deschiderea =))]
Anyways...
La 9 am fost acolo...
Pupaturi, imbratisari, "vai de cand nu te-am mai vazut", " WOW, da' ce-ai mai crescut!!/WOW, ce te-ai schimbat" si alte balarii...
Cativa colegi s-au schimbat [Rares s-a tuns aproape periutaaa :((, Grecu s-a inaltat si i s-a ingrosat vocea - guess what, cel mai imatur baiat din clasa se maturizeaza primu'...], alii, same XD
La 9 juma', deschiderea oficiala... Si hai sa-l ascultam pe Polexa [directoru'] vorbind continuu o ora.. Naiba stie de ce, ca noi ori vorbeam intre noi, ori la un moment dat cu profa de bio [pe care ne-a schimabt-o :((]... Si sincer, who cares? Stiu doar ca la un moment dat, cand cica "Si la final...", atunci am fost atenta... A zis ceva statistici.. Bineinteles ca NU a fost "in final", ca au venit inca zece persoane sa vorbeasca.....
De ce mi s-a parut asa de groaznic? Pentru ca-mi trebiua la budaa XD. Si intrarea elevilor era incuiata X_X. Dupa o ora am reusit si eu sa gasesc usa elevilor deschisa.. 8-> [Ce tampita sunt la ora asta! =)). E din cauza aerului de scoala :-j]. Si da, baile sunt mai curate ca anu' trecut 8-> XD XD
Anyways... Am cunoscut si noua diriga, care e super de treaba :x... Ne-a dat si noii profi [Chimie, Soliocogie, Bio si Mate]... :).
Avem si colegi noi... NU stiu care, cine, cum sunt, ca n-am avut timp [nici chef, sincer], sa vorbesc cu ei XD...
Oricum, cand ?? Ca la "careu" , nu stiam care-s ai aia noi, si in clasa am intrat doua minute si gata.. So when??
Dupaia iesit in parc 8->. Am stat ce am stat si am plecat.. AM ajns acasa, bunica cica "Strange tot ce e pe jos la voi in camera [la bunici sunt in camera cu frate-miu] si fa paturile [cand m-am trezit, n-am avut timp nici sa mananc -nu ca as fi mancat, anyways XD, daramiite sa fac patu'...]. Eu cica "da, cum sa nu?''... SI top la calculator... YouTube, Bravo si blogu'.... Asta o fo' ziua mea :).
How 'bout you? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu