marți, 7 septembrie 2010

Cand te prinde :|

Am si eu noptile mele albe...[Desi nu-s chiar albe.. Sa le zicem gri XD. Adica ma culc pe la 5-6] Bine, nu pe afara, la baut sau la tigari sau asa [nu ca n-as vrea, da' n-am cu cine]. Mai mult stau noaptea la calculator, pe Bravo, mess sau ma uit la filme :).
Ieri seara a fost o seara de genul... Was fun, am vorbit, m-am uitat la un film pe care-l pandeam din 2009... A fost placut, nicic n-am reliat cand a trecut vremea...
Dar ieri dimineata, t'apa.. Bunicu-miu s-a prins... Nu stiu cum, pentru ca nu-mi apar cearcane, am energie a doua zi, de dormit mult, mereu dorm...
Anyways.. S-a hotarat sa-mi ia calculatoru' [laptop], ca sa nu mai am la ce sta noaptea...T'apa. Ca asa, neavand ce face, am citit. Si am tinut lumina aprinsa. Si frate-miu n-a putut dormi [La bunici, nu avem camere separate]. Deci in incercarea de a ma ofusca pe mine [:))], l-a durut pe frate-miu...
E naspa ca n-am mai avut calculatoru'.. Adica, mai downloadam un film... Aveam ce face..
bine, nici sa citesc nu m-a deranjat.. Cred ca am citit cat in toata vacanta la un loc :-?. Ba nu! Ca am citi un roman intreg de Rodica Ojog-Brasoveanu, care aveam vreo 200 si ceva de pagini.. Si in seara asta am citit numa' vreo 150 :D
Anyways, cam atat am avut de zis... Bye :-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu