marți, 14 septembrie 2010

YouTube sux!

YouTube-u' meu a inceput sa faca fite >:P.
Nu gaseste nimic :|
Fck it, anyways..
A doua zi da scoala..
O fo' ochei...
3 colegi noi...
Doi baieti si o fata...
Cu unu' din baieti n-am vorbit..
Ceilalti stateau in spatele meu...
Cu tipu' ala razi de crapi! XD
Si tipa e crazyyyy! Ca mine, de alt fel :)
Profi-s OK...
l-am cunoscut pe profu' de mate..
E super de treaba :>. Il credeam mai weird....
Romana.. profa e mai rezonabila ca anu' trecut... Apropo: S-a vopsit blonda XD. Mai bine ii statea roscata :-j
Fizica n-am avut... [adica d-na Flutur nu s-a prezentat la ora :>]
La muzica profa a plecat si m-a lasat pe mine sa scriu ceva la tabla... Am umplut 4 table... SI colegii trebiua sa copieze >:)
Romana again.. O fo' OK...
Si dirigentie...
In sfarsit nu mai sunt sefa clasei #:-s
Am fost doi ani la rand...
Diriga e OK :>
Gata, termin, ca postu' asta deja e prea lung XD
P.S.: M-am impacat cu prietena mea :x. Si si pe ''fufa'' aia am inceput s-o inghit XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu