luni, 13 septembrie 2010

And you call that FRIENDSHIP?!

Sa va povestesc o intamplare despre "True frendship"....
Persoana in cauza va ramane anonima.. Desi poate se simte, totusi....
Buuuun...
Sa incepem cu inceputu'...
Toata vara am iesit cu "mai best frend foreva'". Toate bune si frumoase, radeam, glumeam.. Eram super apropiate.... Ne-am facut si un blog impreuna XD. Si ID de mess [ideea ei :-j. Mie una mi se pare cam bullshit XD]. Oricum... Toate bune si frumoase....
Aaaaazi....
La 9 fara 10 era jos la mine, sa mergem impreuna la scoala..
Again, am ras, ne-am simtit bine.... Am ajuns vesele la scoala..
Apoi, vine EA.
Tipa pe care "BFFu'" meu a injurat-o toata vacanta XD
Si ea face pe inocenta, desi pe amandoua ne barfea pe la spate, cu "Servus, iubiree >:D<. Ce faci? :*"
OKay.. Am inghitit-o.. Si cand isi batea joc de mine [asta face, fufa XD], tot o inghiuteam.. Sincer, ma doare-n cr de ce zice ea despre mine....
Radeam "cu pofta" toate trei.. A venit intrarea in clasa... Ea s-a pus in banca cu "Mai best frend foreva'" Eu, cu o banca mai in fata, cu o alta prietena, care mi-a sugerat sa stau cu ea...
M-a cam sacait chestia asta, da' am zis ca "Okay, poate i-a fost dor de ea si asa.. Adica, cu mine a stat toata vacanta"....
Apoi, iesind de la scoala, ele doua au iesit "de manutza" 8->. Ca deh, ele sunt prietene .. OKay, fie.... Am mers in parculet... Ea si-a imparit un corn d-ala 7days cu "Bffu' meu".. Mie macar a avut bunu' simt sa-mi dea o gura... Ii zisesem ca nu am mancat nimic de dimineata...
In parc, noi pe leagane [eu si fufa] si "BFFu'" pe margine.. Cica "Hai, tu sa ne dam cum ne-am dat atunci, amandoua pe leagan".. Si s-au pus ele intr-o pozitie pe care n-o pot desrie, din moment ce intra si minori pe site XD... Si ele vorbeau ce vorbea.. M-a intrebat si pe mine ceva.. Eu cand i-am raspuns, vorbeam cu peretii, ca ea nici nu ma asculta... Fufa o ia de mana si cica "Hai pe iarba". Frate, atunci mi-a sarit mustaru' si am plecat.. A! Mi-am adus aminte ca asta nu-i tot XD. Venind vorba de faptul ca radea de mine: in parc erau trei baieti.. Unu' dragut, unu' okey si unu groaznic :)). Ele cica "Hai sa ne dam la ei"... Amandoua "Eu il iau p-ala cu paru' lung".. Cica face fufa: "Hai ia-l tu pe ala dragut, eu il iau pe alalatu', care e si el un pic dragut.. Si Bianca poate are norocu' s-a placa ala chelu' cu fata stramba"... Aici mi-a sarit mustaru' XD.
Frate, jet.. Adica, m-am saturat...
Stiu ca cu postul asta par o fraiera ofticoasa, ca isi bate lumea joc de mine si eu ma supar repede.. Dar pe tipa aia n-o sufar nici de-a naibii... Si am plecat pentru ca nu vroiam s-o rup in bataie o:).
Si prietena mea. BFFu' meu, sisu' meu n-a zis nimic.. Radea si ea....
And you call that FREINDSHIP?!
Gata, mi-am zis oful :)
Bye :-h >D<

2 comentarii:

  1. :O
    cam dureros :(
    si fufa aia, eu cred c.o dadeam cu capu d toate leaganele,sincer X-(
    ma rog, tu ai aratat maturitate si ai cedat
    "cel mai intelept cedeaza" ;)
    iar prietena ta,
    sincer nuj ce sa zic :O
    poate nu tie prietena cu adevarat, sau poate a vrut sa.i arate mai multa atentie fufei decat tn,
    eu cred k ar trebui sa discuti cu prietena ta si sa.i spui ce te.a derajat l comportamentul ei de astazi, poate ca nu si.a dat seama k ce facea ea p tn te deranja

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu aproape c-am luat-o la bataie XD. D-aia am si plecat XD. Da' mersi oricum
    Si da, asta vreau sa fac, cum o prind pe mess, vorbesc cu ea.. :)

    RăspundețiȘtergere