vineri, 17 iunie 2011

Leapsa.

Am luat-o de pe blogul lui C.L.M. [Imediat il bag in lista de follow, il luati de acolo :)]
1. Spune in 2 cuvinte cine esti tu! Sunt Bii.
2. Continua prin a insira pe foaie 3 persoane/intamplari care te fac fericit/a! Lavinia [Blonda mea! >:D<. Abia astept sa ne vedem azi! ^ ^], muzica, familia.

3.Mentioneaza un eveniment in care ai simtit ca Dumnezey a fost alaturi de tine. De fiecare data cand merg cu avionul
4.Spune 3 calitati si 3 defecte ale persoanei de la care ai primit leapsa! Calitati: Creativa, open-minded. Si cam atat. Nu o cunosc :)
5. Cum ai ajuns sa iti creezi un blog si ce te determina sa scrii in continuare pe el? Kenny m-a intrebat "De ce nu-ti faci si tu un blog?". Asa ca mi-am facut blog [Chenicel, vroiam sa-ti ~dedic~ un post mai demult in care sa-ti mulumesc pe chestia asta, dar am uitat. Oricum, MERSIII! >:D<]. Scriu pe el pentru ca m-am obijnuit: blogul e o parte din viata mea!
6.Daca pentru o zi ai putea schimba lumea dupa cum ai vrea tu, cum ar arata aceasta? Diferit. Inca nu stiu cum.
7.Cate dintre visele tale au ramas neimplinite pentru ca tu ai renuntat la ele? Multe.
8.Parerea ta sincera despre aceasta leapsa! Am preluat-o de buna voie si nesilita de nimeni [era la liber]. Cred ca as putea zice ca-m place ^ ^
Vorba lui C.L.M. "O sau mai departe cui doreste sa o ia."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu