luni, 20 iunie 2011

If today was your last day...


Venind spre bunici, cu iPodul in urechi [>< De fapt, cu castile in urechi si cu iPodu` in buzunar =))], am ascultat piesa de mai sus.
Si m-am gandit ce as face daca as stii ca azi e ultima zi din viata mea.
1] As suna toate persoanele la care tin. Si le-as zice ca ii urasc. M-as certa cu ei. I-as injura. Orice, numai sa nu sufere dupa mine [nu ca ar fi multi pe care-i doare de mine... Be serious, pot sa-i numar pe doua maini /:) ]
2] As face orice nu am avut curajul sa fac. ORICE.! TOT! [Asta include multe xD]
3] Mi-as inchide blogu`, IDu` de mess s.a.m.d... Nu e prea ca lumea sa ai un mort in lista de mess =)))
4] As trage de timp, daca tot e sa mor la sfarsitul zilei, sa mor la 23:59, nu sa las totul balta mai devreme.
Cam atat imi vine in minte acum :-??

Va provoc, pe cei care au bloguri, sa scrie si ei ce ar face :>
Then gimmeh link :)

2 comentarii: