miercuri, 1 iunie 2011

Too many titles! -.-"

Could be "No, si ce daca?!" [faza], "Mersi mult!" [Faza xD].. Si mai sunt, da` mi-e lene sa mai caut =))
Anyways.
La muzica, am avut inspectie si.. ora cu studentii. Adica, cei de la conservator care mai faceau si pedagogie [sau cei de la pedagogie care vroiau sa devina profi de muzica] veneau si tineau ora.
A venit studentu`.. Ne mai tinuse el ora si data trecuta.
La inceput "salut!" "Salut". Ma rog... A parut mai chillax`d xD
La mijlocu` orei, cand se uita la mine, i-am zambit incurajatori si i-am dat un thumbs-up, gen ~Hai ca poti! ^^~. Si atunci, a parut si mai chillax`d xD. Deci eu sunt varianta umana a unei mingiute anti-stres =))))
A... Ne-a cantat o arie din Nunta lui Figaro... Dupa ce am terminat ora, ies pe hol, locul meu specific, si fac "Ba, ce voce are! OMG =p~." Si..., El era dupa usa =)))). [Aaa! =)) Usa deschisa! :>]
Cand iese, face cica ~Mersi mult~.
Deci.. Am ajuns mingiuta anti-stres pentru studenti =)))))))

Bun.. Ce e cu "No, si ce daca?"..
La plimbare cu Lavinia:
Ea: -Azi a aratat mai omeneste. A descoperit piaptanu`.
Eu: -Eh.. Nici data trecuta n-arata rau.
Ea: -O_O Iti place de el?!
Eu: -Hai frateee! Ce pana mea, e anu` 3! Eu nici la liceu nu sunt /:). Pam pam.
Si Lavinia, in genialitatea ei, m-a facut sa ma relaxez si eu la randul meu, cu replica genial de simpla, dar picata exact la fix: "No, si ce daca?" =))

>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu