sâmbătă, 18 iunie 2011

Iti multumesc ca...

Ai intrat in viata mea..
Te-am vazut cum ai evoluat
Am vazut fiecare pas pe care l-ai facut ca sa ajungi unde esti acum.
Iti multumesc ca mi-ai aratat cum NU vreau sa ajung in veci.
Nu vreau sa ajung o curva vopsita si cu 3 kile de glet pe fata, care se crede cula, dar nu are niciun viitor.
Nu vreau ca [,] colegii mei de clasa sa imi arunce biletele cu scuipat in ore.
Nu vreau sa trebuiasca sa vina tata cu masina pana in curtea scolii si eu sa fug in ea, ca sa nu ma bata lumea. Pentru ca eu i-am injurat pe toti pe un blog, ca apoi sa sustin senina ca nu l-am facut eu, cand toate dovezile urlau "EUUU!" :)
Nu vreau sa ma f*t intr-o saptamana de mai multe ori decat zile! =))
Nu vreau sa ma transfer de la o scoala la alta pentru ca am probleme cu colegii, profii si directorul.
Nu vreau sa ajung ca TINE.
Multumesc ca ai fost modelul de "ASA NU" pentru mine.

In cazul in care nu te-ai simtit.. Julia, asta-i pentru tine :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu