miercuri, 8 iunie 2011

I`m so sick of it.

"I`m sick and tired of this so-called life
Withour room to breathe"

M-am saturat, frate!
M-am saturat sa ma prefac.
Nu vreau sa tac.
Nu vreau sa ma ascund dupa deget.
Nu vreau sa mai am in jurul meu persoane care sa vrea sa ma schimbe.
Cat de adevarate sunt ... chestiile astea:
-Cui nu-i place nu se uita
-Cine ma iubeste ma iubeste si asa
-Cine nu ma inghite sa ma suga.
M-am saturat sa-mi fie mila.
M-am saturat sa ma pun pe locul 2 mereu.
M-am saturat sa-mi cer scuze daca nu am de ce.
M-am saturat sa incer sa nu dezamagesc lumea, sa ii multumesc pe toti.
Asta include TOT.
-Prietenii falsi. Pastrez doar prietenii de care am nevoie. Nu vreau "gashk" mare si fututa, vreau prieteni putini, dar adevarati.!
-Profi. Am luat 7 [So what?!] la fizica, civica si in teza la romana. So fucking what? La fel cum nu invat cand iau 10, nu invat cand iau 7. SO FUCKING WHAT?!. Inteleg ca trebuie scoala, da` puii mei.. Cand stau la calculator, in general [Thank God, nu mereu!] ba sa fac o tema, ba un proiect; cand nu, ba sa invat la aia, ba la aia.
-Pariniti. Ne-au zis, mie si lu` frate-miu, ca indiferent ce am face, nu vor fi dezamagiti de noi. Pai puii mei! vreau si eu sa simt ca, indiferent ce fleac ar fi, pot vorbi cu mama.
Revenind la rahaturile alea de mai sus, care au devenit recent statusuri pitiponcesti =))
-"Cui nu-i place, nu se uita"
Eu ignor oamenii pe care nu-i inghit. Do every1 a favour and do the same, peeps. Adica aia care nu ma inghit.. Nu va mai raciti gura degeaba, ca oricum ignor. Mai bine ignorat-ma si voi pe mine.
-"Cine ma iubeste ma iubeste si asa"
Am destui prieteni BUNI care sa dovedeasca asta. Prieteni care sunt alaturi de mine, care nu vor sa ma schimbe si care ma accepta exact asa cum sunt, cu toate plusurile si minusurile mele.
-"Cine nu ma inghite sa ma suga"
Also: Daca ma freci mult la melodie, te frec si eu.! Daca nu te multumesti sa ma "inghiti", o sa te fac eu sa ma sugi :). Pentru ca nu ma las calcata in picioare de toate rahaturile. Eu nu sumt distrusa, eu distrug.

Stii ce?
MI SE R-U-P-E!
I am who I am, no more hiding.
Let`s not try to change each other.

_ | _ Pentru majoritatea.
<3333333333333333333333333333333333333333333 pentru cei speciali [nu ii voi insirui. Nu vreau ca, din exces de zel, sa uit oe cineva :o3. Asa ca se simte cine se simte. >:D<]

I feel good enought to be whoever I want to be... I feel good enought to be MYSELF.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu