marți, 28 iunie 2011

Create you own dreams. Don`t steal mine.

Fratele meu, de curand, e mare pasionat de fotografie, desi asta a fost "hobby-ul" meu de... cativa ani.
Nu m-ar deranja... Daca nu ar vrea sa photoshopeze pozele..
Adica... Pentru mine, arta fotografiei inseamna sa captezi o priveliste, o persoana, o lacrima sau un suras ADEVARAT.
El sustine ca vrea sa ajunga actor si ca ala e visul lui. Atunci urmeaza-l, nu fura visul altuia.
Visul meu NU e sa ajung fotograf. Nu stiu care e visul meu inca. Dar stiu ca, daca cumva vreau sa ajung sa fur timpului o fractiune, vreau sa stiu ca poza e facuta de mine, nu de alt cineva. Si vreau sa stiu ca, daca vreau sa urmez cariera asta, sa stiu ca am un ceva in spate...
Iubesc fotografia. Vreau sa imi deschid un blog cu poze. [Bine, asa am vrut si sa ma bag pe dA si abia-abia am bagat o poza =))]. Nu vreau sa trisez si sa photoshopez. Nu zic, unele poze arata bine editate. Dar cele mai frumoase, din perspectiva mea, sunt cele reale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu