duminică, 12 iunie 2011

14 FTW!

Deci..
E genial sa ai 14 ani =))
O sa incep povestea cu o „descriere” a tatalui meu: E destul de sever. Nu e strict, dar nu prea e de acord sa-mi fac unghiile (In vacanta! Nu la scoala.). Dar totusi..
Azi, la cumparaturi, am luat, printe altere, si 4 sticle de bere (Erau prinse ca intr-o cutie d-aia de Actimel, de 4 sticulte xD)
AJungem in camera... Ne da tata la toti 4 vin fara alcool (Stiu ca suna prost, ”la toti 4”. Dar trebuia sa zic si CATI suntem).
Dupa ce beau un pahar (HORROOOOOOOR!X_X.), tata scoate sticlele de bere... Le desface pe toate 4.. Si imi da si mie una =)). Era sticla cu 4.ceva % alcool.. Si era la 250 mL... Bine, la ulimii 50 de mL a luat sticla mea si a impartit-o la restul.. Dar macar am baut si eu =)). Ce m-a uimit a fost ca TATA mi-a dat-o..Si mama a fost de acord =)).
E ceva cu aerul de Belgia =))))))

(Am vazut un magazin cu tricouri cu trupe. Ar fi absolut PENAL/GENIAL/SUPERB/SUBLIM/ULTRA MEGA EXTRA sa-mi iau un tricou cu Bullet =P. Abia astept sa mai ajung pe la el, sa intru. Ca atunci cand am trecut pe langa el, nu m-am uitat bine.)

Arrrrrrrrrrrrrr. Ador excursia asta. Gen doua puncte ics, doua puncte ics!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu