marți, 28 iunie 2011

Nu sunt singur in ploaie si vant...

...Am cei mai buni prieteni de pe pamant.
Pentru ca vreau sa le multumesc celor speciali din viata mea. Sper sa nu omit pe nimeni.
Iata-i pe cei mai grozavi prieteni din lume [in ordine aleatorie]:
Nee[e]n: Cine mi-ar mai comenta trupele, ca apoi sa asculte o melodie si sa zica ca "Hmmmmmm... Parca nu-i asa de rea.."
Dixishor: [>:)] Pentru ca esti sora mea cu un an mai mare, pe care am pierdut-o la nastere... Ya, sounds odd =)). Pentru in ea ma regasesc. Suna cliseic, dar "avem multe in comun". And I mean, a LOT! O_O =)). Pentru ca ma oftic ca nu e din orasul meu.! *mega huuuuuuuuuuuuuuug!*
Cristina: O_O Vroiam sa zic "Cristina dintr-a 9a".. Ma mamica, maaa... Tu treci a 10a! O_O. Revenind... Cu cine mi-as mai stoarce creierii in legatura cu tuningurile de chitara? Si cine m-ar mai invata melodii noi? :) >:D<
Cristina C, de la mine din clasa: Phahahahahaha, ce gluma buna! =)) *backspace* *delete!!* =))
Alexandra
, de la mine din clasa: Ne-am certat mult. Si de ce? Din cauza unei duale, unui ~fake~ care nu merita. Ella, mamica.. >:DDDD:D<
Sorana: Offf, nici nu stiu ce sa zic.. Paws up, bloody creature! (") ("). Pentru ca, impreuna cu ea, m-am certat cu "vampa" de pe Bravo. Pentru ca [,] cu ea am inceput blogul cu ficuri [ideea ei >.>]. Pentru ca e Bloody Sisu` meuuu! >:D<
Mara: Sisu` miu. Nu stiu ce sa scriu despre tine, da` sigur nu te omit!
Alice: Step sisu` meuuu. =^_^=. Idem Mara xD.
Desi nu e nicio ordine, am lasat totusi ce-i mai bun la sfarsit:
Lavinia: Cea care in prima zi dintr-a Va a venit la mine si mi-a zis "Buna, eu sunt Lavinia. Tu?". Ea e cea care ma stie mai bine decat oricine. [It`s freacking me out, dar uneori ma stie mai bine decat MINE! ><] Care este acolo pentru mine mereu. Normal, ne mai si certam. Dar tot e sora mea pe care o iubesc!
Bonus:
Diriga! <3333333333. Toti o iubim! Always have, always will. NU vren sa ne lase la anu`. Pentru ca o iubim... Si si ea pe noi! :o3. Pentru ca in ultima zi de scoala a plans. Pentru ca cu ea vorbim pe mess si iesim cu ea in oras. Ex 7B, now 8B [omfg. I'm in the 8th grade! O_O] l♥ves you!

6 comentarii:

  1. hahaha buna asta cu Nee[e]n :)).poi cum sa nu iti comentez eu trupele?daca nu eu cine?cine sa te convinga ca e ok sa nu mai ai pata pusa pe b4mv dupa peste 8 luni?:))cui sai mai dai linkuri cu melodii?rectific:pe cine sa mai bombardezi cu melodii care la final fac un playlist de 5 zile juma?
    >:D<frum postul.ma bucur sa fiu pacolo.
    te pup!
    Neen

    RăspundețiȘtergere
  2. >:DD<! [Double grind for mah` double "e"`d =))]

    RăspundețiȘtergere
  3. oooo:x.inca tii minte faza!nu pot sa cred!:o3

    RăspundețiȘtergere
  4. Si inca sunt ~in limba~ dupa Bullet! >:P

    RăspundețiȘtergere
  5. And you should know that 'diriga' loves you too ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. I AM there?!?!?! O_O
    me is so "onorated". =)))
    Bloody Siiiss >:D<
    ai uitat un cuvant, totusi.
    KIDNEY! >:D<

    RăspundețiȘtergere